måndag 9 december 2013

Hello Jello!


Min nya obsession är den genialiska uppfinningen sockerfri jello med hallon smak. Den här gåvan från gudarna har bara ynka 10 kcal/portion och mättar både sötsuget och magen. Jag har på senare tid haft svårt att äta frukost, trots att jag vet att jag hetsar mycket oftare om jag inte äter någonting på morgonen. Men idag hittade jag lösningen på problemet i rosa-röd dallrande form. Jello (sockerfri) finns att köpa på den amerikanska avdelningen på många större matbutiker och är helt klart värt att prova.


Frukost
2 portioner Jello = 20 Kcal

Lunch
1 burk Viktväktarnas heta nudelsoppa =  84 Kcal

Middag
1st Quornbugare,
 277g Broccolie, 26g Taco sås = 178 Kcal


Totalt
281 Kcal
27g Protein
30g Kolhydrater
6g Fett

Träning
1h Promenad
50min Gym 

Love
/Hanna

1 kommentar:

  1. Sockerfri Jello! Tack för tipset!!! Måste tjacka.

    SvaraRadera

En tanke? En åsikt? En berättelse? - Dela med dig!